MERHABA BEN TÜRKAN KOCAM İŞ İCABI IRAKTA UZUN ZAMANDIR SİKİŞMEDİM YANIYORUM ATEŞİMİ SÖNDÜRÜCEK BEYLER ARASIN!
NUMARAM: 0035 351 57 33 01

Yolds ile Sex hikayeleri -

evli yakışıklı patronumu baştan çıkardım

15 Ekim 2018

Cinsel itiraflarAnlatmaya ilk baştan başlayacağım. Patronum yakışıklı oldukçada sempatik biri ama evli. Ben ise 1,70 boyunda sarışın ve oldukça sexi bir bayanım. Patronumla...

alman kayınvalidemi sikip mutlu ediyorum

14 Ekim 2018

Cinsel itiraflarsizlere daha evvel kaynanamı nasıl siktiğimi anlatmışttım almanyalı kaynanamla artık karı koca gibi olduko günden bu yana deliler gibi sikişiyoruz.kaynanam bir gün...

ayyaş dayım ban şantaj yapıp sikiyo

11 Ekim 2018

Cinsel itiraflarDayım tam bir ayyaş .Karısı beni çok sever her zaman dertleşiriz zati oldukça güzel ve kendisine bakar kıyafetlerini falan özenle seçer benide...

koca memeli halamı siktim

8 Ekim 2018

Cinsel itiraflarGene ben efe selam arkadaslarGecen hafta is icabi türkiyedeydim ve halamin yaninda kalacaktim bir kac gün.Halam 43 yasinda fazla güzel olmayan ama...

kayınvalide bize göz koymuş

7 Ekim 2018

Cinsel itiraflarKayın validem beni aradı durup duruken alışveriş için beni çağırdı maksadı tabi benim götürmem alış veriş yapacak ya aldıkları yük olmasın diye...

kızım arzu çok azmış meğer

3 Ekim 2018

Cinsel itiraflarmerhaba ben serkan size kızımla yasadıgım entest ilişkiyi anlatacagım ben maddi durumu iyi iki evlilik yapmış boşanmış bi adamım herşey kızımın 2...

aysun ablaya götten bastım

1 Ekim 2018

Cinsel itiraflaradım Tolga Size ablamı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Ablama oldum olası hastayımdır.Hep onu düşünür 31 çekerdim.Ben 18 ablam 20 yaşında adı AysunAysun...

eşimi kardeşiyle bir sikiyorum

28 Eylül 2018

Cinsel itiraflar25 yaşındayım.2 seneönce evlendim eşim sevda l8 yaşında sarışın beyaz tenli çok güzelbirkadın.karımla ilk evlendiğimizde hergün en az iki kere sikişirdik.bir gün...

ayteni götten becerdim

26 Eylül 2018

Cinsel itiraflarAdım Ali ve 29 yaşındayım. Bekar biriyim daha evlilik kısmet olmadı. Neyse ben hikayeme geçeyim. Ayten yengem 29 yaşında seksimi seksi hoşmu...

liseli merali deli ettim

23 Eylül 2018

Cinsel itiraflarmerhabalar ben direk konuya gireyinm ben 21 yaşındayım liseli kız kardeşim meralde 17 yaşında çok güzel bir kızdır ben sex hayatına düşkün...